wstecz
Mechanika
Wartstat
imp W naszym warsztacie nie zajmujemy się prostym naprawieniem uszkodzeń. Rozumiemy, jak działają mechanizmy pojazdu, ale też wiemy, że zabytkowy pojazd jest świadectwem historii. Wybierając sposób naprawy, kierujemy się nie tylko koniecznością przywrócenia sprawności, ale też zachowania wysokiego stopnia oryginalności. Jeżeli okaże się to konieczne, sięgniemy po metody napraw sprzed 40 albo 80 lat. Niestraszny nam hermetik, skrobanie panewek czy regulacja mechanicznych hamulców.

Ponieważ sami bierzemy udział w rajdach i wyścigach pojazdów zabytkowych, możemy służyć radą w wyborze pojazdu albo ocenić jego stan techniczny. Zawsze znajdziemy chwilę, żeby porozmawiać przy kawie o zabytkach motoryzacji i technice.

Tym, którzy mają sportowe zacięcie i którym nie wystarcza to, co dostarczyła fabryka, możemy przygotować pojazd do dowolnego rodzaju klasycznego sportu - czy będą to historyczne rajdy na regularność czy imprezy typu track day. Dostosujemy pojazd do regulaminów, odnajdziemy oryginalne homologacje FIA czy dokumentację zdjęciową historycznych wersji sportowych.

Lubimy nietypowe rozwiązania i ciekawe konstrukcje, nawet te nie do końca udane. Dlatego z chęcią zajmniemy się silnikami dwusuwowymi czy silnikami Wankla. Jeżeli seryjna moc Mazdy RX-7 to za mało, znamy kilka sposobów rozwiązania tego problemu.


ASOR s.c., ul. Warszawska 20a, 05-092 Łomianki
tel/fax +48 538-155-717