|
W
naszym warsztacie nie zajmujemy się prostym naprawieniem uszkodzeń.
Rozumiemy, jak działają mechanizmy pojazdu, ale też wiemy, że zabytkowy
pojazd jest świadectwem historii. Wybierając sposób naprawy,
kierujemy się nie tylko koniecznością przywrócenia sprawności, ale też
zachowania wysokiego stopnia oryginalności. Jeżeli okaże się to
konieczne, sięgniemy po metody napraw sprzed 40 albo 80 lat.
Niestraszny nam hermetik, skrobanie panewek czy regulacja mechanicznych
hamulców.
Ponieważ sami bierzemy udział w rajdach i wyścigach pojazdów
zabytkowych, możemy służyć radą w wyborze pojazdu albo ocenić jego stan
techniczny. Zawsze znajdziemy chwilę, żeby porozmawiać przy kawie o zabytkach motoryzacji i technice.
Tym, którzy mają sportowe zacięcie i którym nie wystarcza to, co
dostarczyła fabryka, możemy przygotować pojazd do dowolnego rodzaju
klasycznego sportu - czy będą to historyczne rajdy na regularność czy
imprezy typu track day.
Dostosujemy pojazd do regulaminów, odnajdziemy oryginalne homologacje
FIA czy dokumentację zdjęciową historycznych wersji sportowych.
Lubimy nietypowe rozwiązania i ciekawe konstrukcje, nawet te nie do
końca udane. Dlatego z chęcią zajmniemy się silnikami dwusuwowymi czy
silnikami Wankla. Jeżeli seryjna moc Mazdy RX-7 to za mało, znamy kilka sposobów rozwiązania tego problemu.
|